تعمیر یخچال فریزر

در اینجا شروع به نوشتن کنید…

امروز می خواهیم در مورد برد یخچال فریزرها صحبت کنیم.

برد پاور یا برد قدرت مغز یخچال فریزر است که همه اعمال یخچال فریزر را تحت کنترل دارد و بر همه کارهای یخچال نظارت می کند بنابراین هر عملی که در یخچال رخ داده باشد به نوعی از ابتدا دستور آن از برد اصلی یخچال فریزر صادر شده است.

پس هرگونه ایجاد مشکل فنی در برد اصلی یخچال فریزر موجب عدم کارکرد یخچال فریزر می شود.

نقص های ایجاد شده در برد پاور یخچال از متداول ترین ایرادات یخچال فریزر می باشد که هرچند مدت یکبار ممکن است رخ دهد.

این بدین معناست که اگر با نقص فنی در برد مواجه شدید فورا باید با تعمیرکاران یخچال فریزر تماس بگیرید چراکه در غیر اینصورت ممکن است بقیه قطعات یخچال خراب شوند و نیز به علت عدم کارکرد مناسب یخچال مواد غذایی درون یخچال گرم شده و فاسد می شوند.

نشانه های خرابی برد پاور خاموش شدن صفحه نمایشگر اصلی ، نمایان شدن ارور های اچ ار اس به صورت مکرر و پشت سرهم و نیز الارم با صدای بلند و قطعه قطعه است.

دقت داشته باشید که به هنگام بروز نقص فنی در برد یخچال فریزر شما می توانید به جای تعویض قطعه ، آن را تعمیر کنید چراکه برد اصلی یخچال فریزر بر خلاف بعضی دیگر از قطعات یخچال فریزر قابلیت تعمیر دارد ، پس شما می توانید با تماس با مشاورین گروه ریپرپروفایل و شرح علایم بروز داده شده مشکلات یخچال فریزر خود را حل کنید.

اما چه مشکلاتی می تواند برای یخچال فریزر رخ دهد که موجب خرابی برد اصلی شوند؟

  • انواع ارور  اچ ار اس
  • کارکرد نامناسب سیستم یخ زدایی
  • باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی

و موارد دیگر که شما می توانید با تکیه بر دانش جمع آوری شده توسط گروه ریپرپروفایل به همه انواع عواملی که باعث تسریع خرابی برد اصلی می شوند آگاهی پیدا کنید و از آن ها برای جلوگیری از خرابی برد استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل و نیز تعمیر یخچال پروفایل اماده ارائه هرگونه خدمات تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال فریزر می باشند.

از دیگر خدمات گروه ریپرپروفایل تعمیر یخچال جنرال الکتریک می باشد که به صورت شبانه روزی در سراسر تهران انجام می شود.

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *